Trusted Brand 2021: v znamenju zaupanja in v športnem duhu
Tudi letos smo podelili priznanja najbolj zaupanja vrednim osebnostim in blagovnim znamkam Trusted Brand 2021.
Z zmagovalci potrošniške raziskave Trusted Brand smo se srečali v dvorani Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani na delovnem in ‒ športno obarvanem ‒ zajtrku.
Priznanja najbolj zaupanja vrednim blagovnim znamkam Trusted Brand 2021 smo podelili v 32 kategorijah – poglejte celoten seznam najbolj zaupanja vrednih osebnosti in blagovnih znamk.
Najbolj zaupanja vredne osebnosti so:
- poslovnež je tudi letos postal Ivo Boscarol,
- med TV-voditelji Slovenci najbolj zaupamo Eriki Žnidaršič,
- med športniki Primožu Rogliču,
- najbolj zaupanja vreden glasbenik je Vlado Kreslin,
- radijski voditelj pa Denis Avdić.
Za sproščeno vzdušje na odru in v dvorani je skrbel Domen Valič.
Najprej je med gosti pozdravil Janjo Božič Marolt, predsednico uprave Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana, ki je raziskavo izvedel, ter Ireno Setinšek, izvršno direktorico. Potem je na oder prišla gostiteljica, Polona Stepišnik, direktorica Področja prodaja v podjetju Mladinska knjiga Založba, d. d.
Za tem sta oder zavzela športna novinarja Slavko Jerič, avtor knjižne uspešnice Čista desetka, in Tomaž Okorn, ki sta si v pogovoru o vrhunskih športnikih iz Slovenije in tujine igrivo podajala in odbijala žogico.
Na sliki: Domen Valič, voditelj prireditve, Slavko Jerič, avtor knjige Čista Desetka, in Tomaž Okorn, oba novinarja MMC RTVSLO.si
Po športno-zabavnem predahu sta na oder prišla Polona Stepišnik in Gregor Medved, vodja Sveta knjige pri Mladinski knjigi Založbi, d. d., in podelila priznanja zmagovalnim blagovnim znamkam in osebnostim. Zaploskali smo Marjani Krmavner, ki je priznanje za najbolj zaupanja vrednega poslovneža prevzela v imenu Iva Boscarola, za njim je na oder stopil Igor E. Bergant kot predstavnik Odmevov, najbolj zaupanja vredne informativne oddaje. Takoj zatem se nam je pridružila Erika Žnidaršič, ki je v osmih letih, odkar podeljujemo priznanja znanim osebnostim, prva ženska zmagovalka v kategoriji TV-voditelj.
Domen Valič z Eriko Žnidaršič, najbolj zaupanja vredno TV-voditeljico, in Gregorjem Medvedom, vodjem Sveta knjige, ter Polono Stepišnik, direktorico Področja prodaja, Mladinska knjiga Založba, d. d.
Naj Vid Kreslin, sin Vlada Kreslina, v očetovem imenu sprejema nagrado za najbolj zaupanja vrednega glasbenika Trusted Brand 2021.
Radijec Robert Roškar je na prireditvi zastopal svojega sodelavca Denisa Avdića, prejemnika priznanja Trusted Brand 2021 za najbolj zaupanja vrednega radijskega voditelja.
Čisto na koncu sta na oder prišla Anita in Leopold Roglič, starša Primoža Rogliča, ki se podelitve ‒ iz očitnih razlogov ‒ ni mogel udeležiti.
Anita in Leopold Roglič, starša Primoža Rogliča, z Domnom Valičem
RTV SLO se je tudi letos kot zmagovalka pojavila v kar treh kategorijah: za najbolj zaupanja vredno radijsko postajo (Val 202), TV-postajo (TV Slovenija) in informativno oddajo (Odmevi).
Ekipa TV Slovenija (z leve proti desni): Igor E. Bergant (Odmevi), Erika Žnidaršič (Tarča) in Zvezdan Martič s kipcem za najbolj zaupanja vredno TV-postajo
Po uradnem delu smo poklepetali ob kavici in prigrizku in se že drugo leto zapored poslovili z željo, da se naslednje leto vidimo brez mask.
Tina Poljanšek, vodja marketinga, Alpina
Špela Kozolc, vodja blagovnih znamk, Ljubljanske mlekarne
Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, in Jelena Milinković, vodja marketinga
Aleksander Baretić, direktor prodaje za Slovenijo, Bosch
Andrej Pivčevič, izvršni direktor za področje komerciale, Delavska hranilnica
Katja Svenšek, namestnica odgovornega urednika, Delo
Matic Lesnik, vodja tržnega komuniciranja, Večer
Majda Volk, vodjo službe za odnose z odjemalci, s sodelavko Urško Krajnc, GEN-I
Jerneja Strmšek Turk, category manager, Gorenjka (Podravka)
Simona Sojar, vodja trženja, in Jelka Slatinšek, direktorica tržnega komuniciranja in odnosov z javnostjo, JUB
Urban Kramberger, manager blagovne skupine, Laško
Zdenka Gorenc, vodja blagovnih znamk, Lekadol (Novartis)
Tea Bajramović, vodja marketinga, in Rok Lozej, direktor družbe mebloJOGI
Inesa Grobler, vodja marketinga, in Vesna Virant, komercialna direktorica, Medex
Vanja Lombar, generalna direktorica, in Robert Dežman, vodja marketinga, OMV
Silvester Pečjak, direktor, in Maja Maroša, vodja marketinga, Pekarna Pečjak
Peter Bešir, vodja terenske prodaje, Radenska
Jasmina Črešnar Brečko, predstavnica marketinga Unitur (Rogla)
Pika Breskvar, odnosi z javnostmi, in Nataša Purgaj, predstavnica marketinga, Spar
Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja, in Emina Muratagić, direktorica Skrbi za uporabnike, Telekom Slovenije
Maja Jahn, vodja prodaje, in Tadeja Kosovel, digitalno komuniciranje, Terme Olimia Podčetrtek
Tanja Jelača, category manager, 1001 cvet (Žito)
Jernej Sobočan Ivanovič, urednik jutranjega programa, in Jerneja Jevševar Zelinka, producentka, Val 202
Anita in Leopold Roglič, starša Primoža Rogliča, in Marjana Krmavner, partnerica poslovneža Iva Boscarola
Domen Valič z Martino Dolgan, Barbaro Svetek in Sandro Kubot, Služba oglasnega trženja, Mladinska knjiga Založba, d. d.
Domen Valič in Polona Stepišnik, direktorica Področja prodaja, Mladinska knjiga Založba, d. d.
Domen Valič z Lauro Štraus Vuk, področje komuniciranja z novinarji, Mladinska knjiga Založba, d. d.
Aleš Kostanjevec, Mirjam Lazar, Maja Lihtenvalner in Igor Pustovrh, Reader's Digest Slovenija, s Sandro Kubot, Služba oglasnega trženja, Mladinska knjiga Založba, d. d.